6.08.2009

Balik Kg

Alhamdulillah.. walaupn tengah serabut kepale otak ngan fyp.. sempat gak aku balik kg minggu lepas.. malam kamis aku betolak ngan adik aku.. pg tadi balik sini.. aku balik ni pun sebab sepupu aku kawin.. 1st sepupu aku yang kawin walaupn aku lah cucu lelaki sulong.. xkan la lelaki kawin awal kan.. tp jodoh pertemuan bukan ditangan kite...

Minggu lepas serabut giler.. ngan handphone aku ilang.. ngan fyp yang disuruh wat semule.. memang semuanye serabut.. pening kepale.. tp nk wat camane.. aku percaya semuanye ini ade hikmahnye yang tersendiri.. pressure tu mmg pressure.. tp ape boleh buat.. ini semua telah tertulis untuk aku.. aku wat je la ape yang patut sekarang ni.. makin banyak aku pikir makin bercelaru.. so wat2 biase dah la..

kepade sesape yang amik hp aku time aku tgh tido tu.. tahniah la atas keberanian ko.. aku rase orang2 dekat sini je..takpe la.. atas dunia leh lari.. akhirat nanti lari lah selagi mane ko leh lari..

ok.. hidup harus diteruskan.. InsyaAllah segalenye akan berakhir..

No comments:

Post a Comment